środa, 7 stycznia 2015

Justyna Wiśniewska

(04-01-2015)


Rok się dopiero zaczął, a ja mam już w głowie tyle nowych pomysłów. Pierwsza sesja w tym roku jak najbardziej na plus, kto by pomyślał że w styczniu wykonam jesienną sesję, gdzie była wtedy zima?? - ale na szczęście za oknem już śnieg więc inspiracji nadal to przybywa. Zdjęcia z Justyną zleciały Nam bardzo szybko chociaż strasznie wiało i było okropnie zimno, ale Justyna dała radę wytrzymać w tych warunkach i efekty możecie zobaczyć poniżej. Czekam na Wasze opinie Kochani :)





















13 komentarzy:

  1. Dziewczyna ma śliczny uśmiech ;) Moje ulubione to 3 i 13 ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje zdjęcia są takie 'bez życia', powinnaś pomyśleć nad innymi ujęciami bo modelka jest atrakcyjna, a to tego nie wykorzystałaś, a szkoda....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz, mi osobiście podobają się zdjęcia Justyny. Szkoda że piszesz anonimowo, bo nie wiem czy brać taki komentarz do siebie, gdybym wiedziała, że jesteś osobą która chociaż troszkę ma pojęcie o fotografii mogłabym patrzeć na te słowa z większym respektem.

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia. Dodatkowo obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna modelka, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu ciekawie! Śliczne zdjęcia *.*

    Zapraszam Cię na mój świeżutko założoną stronę na fb i na bloga naturalnie też :P wpadnę znowu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki talent! Piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny blog! Kurcze nie wiedzialam ze jest tak duzo cudownych blogow foto :) napewno bede odwiedzac czesciej!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcie, ma to coś!:)
    zapraszam do mnie: http://oczamiobiektywu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń