poniedziałek, 1 czerwca 2015

Ada Dombrowska

Tą sesję przygotowałyśmy dla Was na całkowitym spontanie, tylko napomknęłyśmy sobie że może wybierzemy się na zdjęcie a już kolejnego dnia przeszłyśmy do działania. Ogromnie się cieszę z tej sesji, jesteśmy z Adą obie bardzo mile zaskoczone efektami, mamy nadzieję że Wam również się spodoba :). Uwielbiam każdą współpracę z Adą! (tu wstawiam linki do naszych wcześniejszych sesji KLIK, KLIK)






































 mamy dla Was jeszcze BACKSTAGE z tej serii :D

29 komentarzy:

  1. Niesamowita sesja. Bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na sesję. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sesja. Mega klimatyczna.
    Modelka śliczna, a motyw z czaszką genialny.
    Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tą czaszką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł, szczególnie te "latające" mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa tematyka zdjęć. :) Ciężko wybrać ulubione ujęcie, wszystkie są świetne! A lewitacje wyszły po prostu genialnie. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Spontaniczne zdjęcia ? Chciałabym robić takie spontaniczne zdjęcia!;) super ! :) lewitujące najlepsze ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy tak z Adą, że jak za bardzo coś planujemy to nigdy nam nie wychodzi więc pozostają spontany ;D. Dziękujemy :)

      Usuń
  8. Zdjęcia są cudowne, nie mogę się napatrzeć! :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię sesje z tego typu czaszkami :) mają jakiś taki swój klimat. Sama też mam pomysł na jedną taką, ale niestety nie posiadam najważniejszego rekwizytu :( może los ześle mi piękną modelkę, które będzie w posiadaniu takich zabawek :D
    Najbardziej podoba mi się zdjęcia, na którym dziewczyna stoi tyłem i z głowy wystają jej rogi <3 (jakkolwiek to brzmi), mam ochotę ustawić je sobie na tapecie w telefonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się taką sesję zrealizować i życzę w tym powodzenia :)
      Dziękujemy Kochana :*

      Usuń
  10. niesamowite zdjecia!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna sesja, magiczny klimat. jestem zachwycona, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny pomysł na sesje! Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia! :) Lewitacja kusi mnie już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie miałam jeszcze możliwości się za nią zabrać :) Bardzo podoba mi się ten motyw z czaszką :)

    Zapraszam do mnie --> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow! Miazga! <3 Świetne zdjęcia i świetny pomysł i świetny klimat i świetna modelka! Wyszło genialnie!
    Zapraszam do siebie, moze również Ci sie coś spodoba :> http://agataprosolphoto.blogspot.com/2015/06/kornelia.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sesja, jednak spontany są najlepsze :) Fajnie, że udało Wam się tak szybko umówić :)
    Mój blog o fotografii KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię zdjęcia z tą "lewitacją" ale nigdy mi się nie chce targać rekwizytów do sesji - leń! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny klimat na zdjęciach!
    http://devantlalentille.blogspot.com/ <---- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ujęcia, a lewitacja wyszła kapitalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobra sesja :)
    Lewitujące zdjęcia wyszły Wam genialnie!
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń