piątek, 3 października 2014

Moje wydziwienia


Witam kochani, stwierdziłam, że już od dłuższego czasu nie dodałam tu żadnego wpisu, to może dlatego że nie ma jakiejś konkretnej fotorelacji, którą mogłabym Wam pokazać więc dodam dzisiaj kilka fotografii, które właściwie nie mają ze sobą nic wspólnego. Mam nadzieję że któreś przypadnie Wam do gustu.

Ostatnie zdjęcie jest zdjęciem ważki za które dostałam rekomendację na photoblou, z czego jestem ogromnie dumna i mam nadzieję że ta fotografia również Wam się spodoba :).













3 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! Gratulacje za rekomendację, fotografia jest fantastyczna :)
    Zapraszam http://world-is-pretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pajęczyna i ważka wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! :) pajęczyna przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń