sobota, 4 października 2014

Po drugiej stronie obiektywu



autoportretowo :)










14 komentarzy:

  1. Piękne portrety! Jesteś bardzo ładną Panią fotograf (a raczej rzadko się to zdarza haha)
    Oprócz tego robisz dobre zdjęcia bo przejrzałam kilka notek! ja niestety rzadko mogę robić sobie 'autoportrety' bo mój jedyny obiektyw to stałka 50 mm i fisheye więc mi nie sprzyjają ;( pozdrawiam ciepło i zapraszam na mojego fotograficznego bloga :D http://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło <3
      też mam często problemy przy autoportretach bo fotografuję heliosem, gdzie często są problemy z ostrością ale daję radę :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach *o* Pierwsze co mi wpadło w oczy, to Twoje oczy :D Ale ogólnie jesteś śliczna, naprawdę :) Pozdrawiam ;*
    world-is-pretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. marzenie to stanąć przed Twoim obiektywem, piękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jesteś śliczna! Bardzo ładna obróbka zdjęć, delikatna i z klimatem :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie piękne <3
    dodajcie gdzieś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jaka ładna buźka! Powinnaś częściej dodawać swoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju piękne zdjęcia i ty jesteś śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń